Vigtig information om Coding Pirates medlemssystem

Den 15/7 – 2015 søsatte vi vores nye medlemssystem, der skal gøre det nemt både for de mange Coding Pirates afdelingsledere og for børnene og deres forældre rundt i hele landet at tilmelde sig Coding Pirates.

Coding Pirates er en populær forening. Derfor oplever mange af jer desværre, at I skal vente på at blive kodepirater. Vi ved godt, at det er rigtig kedeligt at vente, og vi arbejder på at nedsætte ventetiden. Vi er gået fra 1 en enkelt Coding Pirates-afdeling til at være en stor forening med mange afdelinger over hele landet. Så vi gør alt, hvad vi kan, for at alle interesserede kan blive it-kreative kodepirater.

Det nye system, vi har bygget, skal både bruges af jer, der har været med fra starten, af jer, der har står på ventelisten allerede og af jer, der er helt nye.

I vil i fremtiden modtage alle tilbud om hold og aktiviteter via medlemssystemet. Derfor er det yderst vigtigt, at vi har de rigtige oplysninger om jer.

 

“Nok sniksnak – hvad jeg skal gøre?”

Læs det afsnit, der passer til din situation. Hvis I har spørgsmål til medlemssystemet generelt, så kig først på vores Ofte Stille Spørgsmål. Hvis der stadigvæk er uafklarede ting, så skriv til os på kontakt@codingpirates.dk – så hjælper vi jer gerne.

Husk også at minde dine piratvenner om, at de også skal tilmelde sig i tilmeldingssystemet – hvis du hjælper dem, er du sikker på, at de også kommer med!

 

Hvis du allerede har gået på et Coding Pirates hold

Du er sikker på at få mulighed for at komme med igen, når vi starter til September 2015. MEN vi skal kunne invitere dig via det nye system. Derfor skal du oprettes i det.

Vi har sendt en email ud til alle gamle medlemmer: Tjek at du har fået en email med titlen: “Tjek dine oplysninger hos Coding Pirates” d. 15/7 2015 (sendt fra kontakt@codingpirates.dk).

Følg linket i emailen og opdater dine børns informationer. Tilføj også dig selv som forælder og evt. andre børn i familien, der gerne vil være kodepirater.

Det er ikke nødvendigt at vælge nogle af ventelisterne som tidligere medlem. Hvis du gerne vil flytte afdeling, skal du kontakte os.

Herefter skal du vente til d. 3. august. Her åbner vi for tilmelding til klubaften i efteråret og der vil være en invitation til dit barn, der allerede har været med før. Den plads, der følger med invitationen, er garanteret indtil d. 15. augustherefter åbner vi op for ventelisten og så kan I risikere, at holdet bliver fyldt op.

Hvis du ikke kan finde emailen, så gå til https://members.codingpirates.dk og indtast den emailadresse, som du oprindelig opskrev dig med, da du tilmeldte dit barn. Brug den øverste del af formularen : “Ret indtastning”. Så får du gensendt adgangs emailen.

Det er vigtigt, du ikke opretter dit barn på ny! Hvis du ikke kan komme ind, så skriv til kontakt@codingpirates.dk, så vi kan finde dig.

 

Hvis du står på vores venteliste

Vi har flyttet alle børn på vores gamle venteliste over i det nye system, og de har beholdt deres opskrivningsdato og dermed deres plads på ventelisten.

Vi har sendt en email ud til alle jer på ventelisten: Tjek at du har fået en email med titlen: “Tjek dine oplysninger hos Coding Pirates” d. 15/7 2015 (sendt fra kontakt@codingpirates.dk).

Hvis du ikke kan finde emailen, så gå til https://members.codingpirates.dk og indtast den email adresse, du oprindelig opskrev dig med, da du tilmeldte dig. Brug den øverste del af formularen : “Ret indtastning”. Så får du gensendt adgangs emailen.

Det er vigtigt, at du ikke opretter dit barn på ny! Hvis du ikke kan komme ind, så skriv til kontakt@codingpirates.dk, så vi kan finde dig.

Følg linket i emailen og opdater dine børns informationer. Tilføj også dig selv som forælder og evt. andre børn i familien, der gerne vil være kodepirat.

Herefter skal du rulle ned til oversigten over alle vores aktive og kommende Coding Pirates afdelinger. Vælg, hvor (hvilke afdelinger) I har lyst til at gå til klubaften. I kan nemt se adressen (læg mærke til, at der er afdelinger i hele landet!) og ugedagen for, hvornår den afdeling holder klubaften.

Herefter skal I vente på at blive inviteret, når der er pladser på en af de afdelinger, I vil gå på. Vi begynder at invitere børn på ventelisterne fra d. 16. august, og I vil modtage en email, hvis I får en plads.

Når I bliver inviteret, skal I reagere hurtigst muligt. Vi inviterer lidt flere, end der er plads til for at få fyldt holdet inden sæsonstart og vi sender løbende invitationerne ud hver dag, til holdet er fyldt.